Thursday, July 1, 2010

Agen Public Gold

Salam,

Selamat datang ke Gold Fever.

Dari menyimpan emas keluaran Public Gold, aku kini menjadi agen sah Public gold. Sebagai agen, aku layak untuk menjual dan membeli emas keluaran Public Gold, Public Dinar dan Public Jewellery. Harga jual dan harga belian balik saudara/i boleh lah merujuk ke laman web tersebut. Sila klik www.publicgold.com.my untuk maklumat lebih lanjut.

Saya mengucapkan ribuan terima kasih kepada Master Dealer saya En. Azman/Jeman di atas perkhidmatan yang cekap dan Best sepanjang penglibatan saya membeli emas keluaran Public Gold dan Public Dinar. Dari pengalaman saya, saya beli emas....memang emas yang saya dapat. Bukannya saya beli emas tapi tak dapat emas, hanya dapat sekeping kertas yang penuh dengan kata-kata manis mu. Malahan, setiap emas yang dijual beserta dengan sijilnya sekali (Certificate of Authenticity). Dengan kata lain setiap emas yang dibeli direkodkan oleh pengeluar sebagai emas 999/916 yang sebenar.

Sekiranya berminat nak tahu dan beli emas Public Gold and Public Dinar, silalah hubungi aku di talian seperti yang tertera disebelah. Saya akan cuba menerangkan serba sedikit apa yang saya tahu tentang emas.

Oklah, sekejap "aku" sekejap "saya"....susah nak berbahasa ni. Jumpa lagi di masa yang akan datang. Sekian.

Azmi for GOLD FEVER.




No comments:

Post a Comment