Tuesday, December 14, 2010

Seminar Emas Percuma

Salam.

Sejak mula menceburkan diri dalam perniagaan emas Public Gold, saya sedar bahawa ilmu perlaburan emas ini sungguh istimewa. Untuk mendalami ilmu emas ini hendaklah banyak membaca dan menghadirkan diri ke seminar-seminar yang dianjurkan. Ilmu emas ini adalah percuma, kalau adapun cuma bayar untuk makan sahaja (seminar besor) anda tidak perlu bayar apa-apa pun. Melalui seminar-seminar yang sebeginilah, menjadikan anda celik emas. Kebanyakan seminar yang telah diadakan sangat mendapat sambutan, sampai penuh bilik seminar, sampai bersila di lantai.

Hujung minggu yang lepas saya telah menghadirkan diri ke seminar yang telah diadakan di pejabat public Gold cawangan Sunway. Penceramah terdiri daripada Pokli  dan Dr Azhari Othman a.k.a Dr Luv.

Melalui Siminar ini, kita di perkenalkan berkenaan bagaimana menjana pendapatan dengan membeli emas. Apa kepentingan menyimpan emas. Penceramah juga menerangkan berkenaan keistimewaan berniaga emas dengan menyertai perniagaan emas Public Gold. Senang cerita, beli emas - untung, simpan emas - untung , berniaga emas - lagi untung. Selain itu, penceramah juga memberi motivasi untuk berjaya sebagai usahawan emas. Memang rugi kalau tak pergi.

Gambar Seminar Public Gold Sunway.

Pokli dan Dr. Luv - memang best...
Jeman pun berkongsi ilmu

BELAJAR DARI YANG BERJAYA
Dari kiri: Haffiz Hamid , Jeman , Dr Luv , Pokli , dan Aku
Seminar seperti ini sentiasa diteruskan. Begi mereka yang tidak berkesempatan untuk menghadiri seminar yang lepas, bolehlah menghadirkan diri ke seminar yang akan datang. Maklumat seminar adalah seperti berikut:

1) Seminar Emas
Tarikh: 18 Disember 2010 (Sabtu)
Tempat: Public Gold Cawangan Sunway
Masa: 3 - 5 ptg
Speaker : Pokli (www.pokli.com), Dr Luv dan Faizan (www.pelaburjutawan.com)


2) Seminar- Dinar dan Emas sebagai Pelaburan dan Pelindung Kewangan
Tarikh: 19 Disember 2010 (Ahad)
Tempat : Dewan Sek Ren Agama Daruttarbiah Tmn Melewar
Masa: 10 - 12 tgh
Speaker: Pokli dan Dr Azhari Othman aka Dr. Luv


MASUK ADALAH PERCUMA


Sekiranya berminat untuk menghadiri majlis ilmu ini, sila hubungi saya ditalian 016-2610981. Anda juga boleh hubungi saya untuk membeli emas. Sekian dan selamat berjaya dengan emas.


Azmi GF

1 comment: