Sunday, December 26, 2010

Bagaimana Hendak Beli Emas Public Gold? - COD Bagi Kuala Lumpur dan Selangor.

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Diharapkan anda semua sihat. Saya juga harapkan simpanan emas anda telahpun bertambah. Kepada yang belum bermula, takapa...anda belum terlambat.

Dalam keghairahan kita membeli emas, jangan lupa menyelidik dahulu produk emas apa yang kita ingin beli. Beli dari siapa?? Betulkah emas itu tulen?? Bagaimana jaminan belian balik?? Bagaimana kaedah pembelian??.Harga??  Yang paling utama, anda perlu pastikan anda beli emas sememangnya emas yang anda dapat, bukan masuk skim dan dapat percent bulan2. 

Pastikan bila anda beli emas..anda boleh pegang emas anda sampai mcm ni

Untuk memudahkan anda, saya akan terangkan cara-cara mudah membeli jongkong emas, dinar emas dan silver keluaran Public Gold dari saya. Saya adalah dealer sah Public Gold (Dealer No: A0728). Langkah-langkah mudah itu adalah seperti berikut:

1. Lihat Harga semasa melalui:
2. Jika setuju dengan harga tersebut anda boleh call/sms saya di talian 0162610981.
  • Contoh sms: " saya Azmi dari shah alam, ingin lock harga 20g Public Gold sebanyak 1 keping dengan harga RM3155 sekeping. Boleh hantar kepada saya di Shah alam seksyen 18 pada khamis 30/12/10. saya bagi cash.Tkasih. "
         #saya akan confirmkan order anda secepat mungkin.

3. Saya akan call anda pada hari penghantaran yang dijanjikan.

4. Bila tiba masa penyerahan barang, saya akan serahkan emas yang telah ditempah bersertakan certificate dan invoice/resit pembelian. Anda cuma bagi cash kepada saya.

5. Bolehlah kita bersembang-sembang dan minum-minum.

Kebiasaanya, saya boleh bertolak ansur dengan sebarang permintaan pelanggan saya. Saya akan cuba memberikan perkhidmatan dan jualan yang memuaskan hati kedua-dua belah pihak. Anda boleh hubungi saya sekiranya memerlukan penjelasan lanjut dan membuat tempahan emas Public Gold dengan saya.

Sekian, terima kasih dan selamat menyimpan dan melabur dalam emas. 

2 comments:

  1. salam ziarah.. hehe nice blog..
    kasi komen sket blog sy bro..
    www.emkeyandkey.blogspot.com

    "sharing is caring"

    ReplyDelete