Thursday, September 9, 2010

Selamat Hari Raya 1431H












Assalamualaikum,

Sempena Aidilfitri yang mulia ini, saya dan Gold Fever ingin mengambil kesempatan mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilifitri. Semoga segala terkasar bahasa semasa menulis dan berurusan dengan anda semua dapat dimaafkan. Maklumlah, kita semua manusia biasa, tidak lari dari melakukan kesilapan.

Terima kasih saya ucapkan kepada semua saudara mara, kawan-kawan,semua agen Public Gold dan semua pelanggan dan bakal-bakal pelangan yang memberi sokongan, tunjuk ajar dan semangat untuk saya berkongsi ilmu pelaburan emas. InsyaAllah saya tidak akan berputus angsa asa dan akan terus berkongsi info pelaburan emas Public Gold.

 Walaupun sibuk menyambut raya, perniagaan emas saya tetap akan berjalan seperti biasa dan anda tetap boleh menghubungi saya untuk segala urusan jual beli. Berhati hati di jalanraya dan nantikan filem tulisan baru saya hari raya nanti. 


Azmi for Gold Fever

2 comments: